سوسک

سم سوسک کش از کجا بخریم؟

سم سوسک از کجا بخریم

سم سوسک کش تنوع زیادی در فروشگاه های سم فروشی دارد و بسته به نیاز و شرایط مشتری می توان انواع مختلف آن را استفاده کرد. انواع طعمه سوسک کش، سم مایع غلیظ، اسپری آماده، پودر و .. از پر مصرف ترین انواع سوسک کش های موجود در بازار می باشد. در این مقاله به معرفی انواع مختلف سوسک کش  می پردازیم و بررسی می کنیم هر نوع سوسک کش برای چه محیطی مناسب است و انواع بهترین سم سوسک کش را از کجا باید بخریم؟

قوی ترین سموم سوسک کش

سم سوسک کش مایع

قوی ترین سموم سوسک کش ها انواع سم مایع غلیظ آن است که از چندین ماده موثره مختلف ترکیب شده و از بروز مقاومت در سوسک ها جلو گیری می کند. بهترین سم مایع سوسک کش باید ویژگی های زیر را داشته باشد.

  • ترکیبی باشد و با داشتن ماده موثره های مختلف بتواند بطور قطعی انواع مختلف سوسک ریز و درشت را از بین ببرد.
  • غلیظ و به صرفه باشد و بتوانیم با مقدار دلخواه آب ترکیب کنیم و سمپاشی را انجام بدهیم.
  • بدون بو باشد تا در زمان سمپاشی اذیت نشویم.

در میان تنوع بسیار زیاد سموم سوسک کش سم مایع غلیظ سوسک کش کافی بهترین انتخاب برای افرادی است که می خواهند محیط را با یک سم قوی سمپاشی کنند. البته وقتی کلمه سمپاشی به گوشمان می خورد ممکن است فکر کنیم قرار است تا مدت ها بوی بد سم خانه و زندگی مان را پر کند، در صورتی که جالب است بدانید این ترکیب با وجود قدرتمندی بسیار زیاد هیچ بویی ندارد و همین دو ویژگی یعنی قوی بودن و نداشتن باو باعث شده است که سم سوسک کافی طرفداران زیادی پیدا کند. این محصول فرمولاسیون ویژه ای دارد و همین فرمول استثنایی باعث شده که احتمال بروز مقاومت در سوسک ها تقریبا نزدیک به صفر برسد و هیچ نوع سوسکی در مقابل این سم نتواند جان سالم به در ببرد.

سم سوسک کافی 250 سی سی

اما با وجود تمام ویژگی های خوب سم سوسک کش کافی برخی افراد تمایلی به انجام سم پاشی در محیط خانه ندارند و یا به دلیل داشتن فرزند کوچک و… نمیخواهند در محیط خانه از سم استفاده کنند در این صورت خمیر سوسک کش کافی بهترین گزینه برای افرادی است که نمی توانند سمپاشی کنند.

خمیر سوسک کش قوی

خمیر سوسک کش کافی یک طعمه مسموم جاذب برای سوسک کابینت و آشپزخانه است که در حال حاظر از بین انواع خمیر سوسک کش های موجود در بازار از قدرت بیشتر برخوردار است. این محصول سوسک ها را به سمت خود جذب کرده و پس از بلعیده شدن توسط حشرات آنها را مسموم کرده و تا مدت ها ما را از شر این موجودات موزی خلاص می کند.

خمیر سوسک کش از کجا بخریم؟

انواع مختلف خمیر سوسک و سم سوسک کش را می توان از فروشگاه های سم فروشی یا لوازم کشاورزی (سم، کود، بذر) در شهر های مختلف خرید کرد. اما برخی از فروشگاه های کشاورزی به صورت تخصصی رو سموم سوسک کش کار نمی کنند و ممکن است بهترین سوسک کش های موجود در بازار را نشناسند. برندهای با کیفیت و سوسک کش های قوی موجود در بازار با نظرات خریداران این محصولات مشخص می شود و ممکن است سوسک کشی که چندین سال به عنوان بهترین بازار شناخته میشده است امسال کارایی لازم را نداشته باشد و سوسک ها نسبت به آن مقاوم شده باشند. فروشگاه اینترنتی سم فروش چندین سال است که به صورت تخصصی روی سموم حشره کش خانگی فعالیت داشته بهترین سوسک کش های بازار به انتخاب مشتریان را در این وب سایت ارائه می دهد. با توجه به فروش اختصاصی حشره کش های خانگی در فروشگاه سم فروش می توانید پر فروش ترین سوسک کش ها را در این وب سایت مشاهده کنید و نظرات زیادی از خریداران مجصولات مختلف را ببینید.

طعمه سوسک کافی

خرید اینترنتی سم سوسک کش

فروشگاه اینترنتی سم فروش تخصصی ترین مرجع فروش اینترنتی انواع سموم حشره کش خانگی در ایران است که قوی ترین و محبوب ترین حشره کش های موجود در بازار را به صورتی انترنتی و آنلاین به فروش می رساند. برای خرید اینترنتی سم سوسک از فروشگاه سم فروش دو راه وجود دارد.

  1. خرید آنلاین سم سوسک از وبسایت سم فروش: با کلیک رو اسم هر محصول(کلمات قرمز رنگ بالا) وارد صفحه محصول می شوید و میتوانید فرایند خریدتان را تکمیل کنید.
  2. سفارش تلفنی از طریق تماس با شماره تلفن 09924609619

تخصص ما ریشه کن کردن حشرات مزاحم خانگی است و حس بد ناشی از دیدن حشرات مزاجم در خانه را به خوبی درک می کنیم. انواع مختلف سموم جشره کش موجود در این وبسایت با پست پیشتاز در سریع ترین حالت ممکن به تمام نقاط ایران ارسال می شود. بسیاری از محصولات پر طرفدار سوسک کش قوی در فروشگاه سم فروشی اینترنتی ما به صورت رایگان به تمام نقاط ایران ارسال می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *